O nas

ADCBit, założony w 2013 roku w Holandii, jest zorientowanym na potrzeby klientów partnerem w dostawie infrastruktury IT oraz utrzymania systemów.

Dla nas klient zawsze jest na pierwszym miejscu. Naszą wizją jest stać się preferowanym dostawcą dla klientów z sektora telekomunikacyjnego i enterprise poprzez zapewnienie optymalnego wyboru w zakresie rozwiązań IT, sprzętu oraz utrzymania.

Dzięki niezależności od producentów jesteśmy lojalni wobec naszych klientów, a nie producentów i dystrybutorów. Posiadamy szerokie portfolio rozwiązań IT, oferujemy szeroką gamę opcji do wyboru spośród różnych marek i platform technologicznych.

adam

Nasze wartości:

  • Sukces naszych klientów jest naszym sukcesem.
  • Dotrzymujemy danej obietnicy.
  • Uczciwość stawiamy na pierwszym miejscu, ponad zyskiem.
  • Proste rozwiązania są najlepsze.
  • Idziemy o krok dalej od innych aby zapewnić powodzenie Twojego projektu.

Dlaczego ADCbit?

Pracujemy dla Ciebie

Dostarczamy sprzęt gotowy do wdrożenia, na czas, w ramach budżetu.

Z nami unikniesz wszystkich zagrożeń związanych z zakupem sprzętu jak ukrytych kosztów dodatkowych i kosztownych opóźnień rozpoczęcia projektu.

Z nami jesteś mniej zależny od przedstawiciela producenta, możesz łatwiej porównać alternatywne platformy technologiczne i zapewnić bezproblemowe utrzymanie nowego lub nie wspieranego przez producenta sprzętu (EoL - End-Of-Life).

Od nas otrzymasz wiele opcji do wyboru - zależnie od wymagań projektu, począwszy od nowych rozwiązań high-end aż po opcje budżetowych jak np. sprzęt refabrykowany.

Możesz nam zaufać - kupujemy tylko z legalnych źródeł i archiwizujemy wszystkie numery seryjne sprzętu jaki kiedykolwiek sprzedaliśmy.

Jakość

Cały sprzęt jest 100% przetestowany i gotowy do wdrożenia.

Dzięki naszemu procesowi zapewnienia jakości każdy używany sprzęt jaki sprzedajemy pracuje tak dobrze jak nowy.

Gdy będziesz potrzebować wsparcia nasi wysoko wykwalifikowani technicy są gotowi do pomocy.

Jesteś chroniony przed wszystkimi ryzykami i kosztami – nasza gwarancja to potwierdza.

Oszczędność kosztów

Zawsze otrzymasz od nas najlepszą cenę, do 95% zniżki od cen z cennika producenta, wszystko to bez obniżenia standardów jakości.

Otrzymasz wsparcie dla sprzętu End-of-Life, dzięki czemu unikniesz zakupu kosztownych upgrade’ów sprzętu forsowanych przez producentów.

Możesz sprzedać nam swój stary sprzęt, zapewniając tym samym minimalny koszt netto upgrade’u.

Szybkość realizacji

Sprzęt, który mamy w magazynie możemy dostarczyć na następny dzień biznesowy do dowolnego miasta w Europie.

Jesteśmy niezależni od producentów, a więc także od czasów dostaw deklarowanych przez przedstawicieli producenta i zapewniamy najkrótszy możliwy czas realizacji. W razie awarii lub np. gdy koszt opóźnienia projektu gra rolę możemy dostarczyć sprzęt szybciej ratując image firmy lub powodzenie projektu.

Najlepsza gwarancja w branży

Jesteśmy pewni jakości sprzedawanych przez nas produktów i obejmujemy je wieczystą gwarancją (Limited Lifetime Warranty*). Jest to najlepsza gwarancja w branży!

* Refers to Cisco i Juniper hardware (enterprise/telecom class) and optical modules.