Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane przez ADCbit są w pełni przetestowane, posiadają gwarancję jaka wyznacza standardy w branży.

Sprzęt klasy operatorskiej jaki sprzedajemy jest zaprojektowany aby pracował 24/7 przez wiele lat do czasu aż zostanie zastąpiony nowszą technologią, dlatego jest bardzo prawdopodobne, że nigdy nie będą Państwo potrzebowali skorzystać z naszej gwarancji.

Gdy jednak wystąpi sytuacja gwarancyjna każdy sprzęt sprzedawany przez ADCbit jest objęty gwarancją typu zastąpienie awansem (‘Advance Replacement Warranty’).

‘Zastąpienie awansem’ oznacza, że w sytuacji gwarancyjnej, gdy wymagana jest wymiana sprzętu, najpierw wysyłamy sprzęt w ramach gwarancji, a następnie, niezależnym procesem odbieramy zwracane urządzenie.

Okres gwarancji dla finalnych użytkowników sprzętu: 1 rok lub Wieczysta Gwarancja (‘Limited Lifetime Warranty’), zależnie od rodzaju zakupionego sprzętu i indywidualnego kontraktu.

Dodatkową opcją jest kontrakt gwarancyjny na zastąpienie sprzętu w czasie następującego po dniu zgłoszenia dnia biznesowego (‘Next Business Day Replacement Warranty’ - ‘NBD Replacement Warranty’

Proces zwrotu sprzętu na gwarancji:

W każdym przypadku wymagającym wsparcia technicznego lub wymiany prosimy o bezpośredni kontakt z naszym zespołem technicznym lub osobą z działu sprzedaży. Zgłoszenie zwrotu można też nam przesłać poprzez formularz RMA.

Gdy potwierdzimy realizację wymiany sprzętu na gwarancji prześlemy numer RMA (‘Returned Materials Authorisation’) i instrukcje zwrotu sprzętu.

Sprzęt wysyłany w ramach wymiany gwarancyjnej przechodzi nasz proces zapewnienia jakości czyli jest w 100% przetestowany.

Uwagi:

Software, licencje, kontrakty serwisowe od producentów sprzętu i produkty konfiguracyjne nie są objęte możliwością anulowania, wymiany lub zwrotu.

Okres gwarancji świadczonej dla profesjonalnych dealerów sprzętem sieciowym to 90 dni.

Nasze Ogólne Warunki Sprzedaży (‘Terms & Conditions of Sale’) są dostępne na żądanie.